0

Доставка та оплата

Доставка в Україні

Ми здійснюємо доставку товарів по всій території України за допомогою поштової служби "Нова пошта".

Доставка доступна лише до відділень "Нової пошти". Вартість доставки залежить від ваги відправлення (фактичної або об'ємної) відповідно до тарифів пошти.

Ми надаємо безкоштовну доставку до відділень "Нової пошти" для замовлень на суму понад 800 грн.

При оплаті таких замовлень готівкою після отримання, клієнт сплачує лише вартість переказу грошей відповідно до чинних тарифів пошти.

*Доставка здійснюється по всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій.

Ви можете здійснити оплату товару зручним для вас способом:

  • готівкою чи картою при отриманні через поштову службу;
  • онлайн-оплата за допомогою платіжної системи LiqPay.

Винятки:

Якщо вартість товару перевищує 1000 ₴ і він належить до наступних категорій, ми просимо зробити повну передоплату:

  • акваріуми та тераріуми;
  • бентонітові наповнювачі;
  • тумби для акваріумів та тераріумів;
  • будки та вольєри;
  • переноски для котів та собак;
  • клітини для собак, гризунів, птахів, тхорів;
  • кігтеточки.
  • безкоштовна доставка не поширюється на зазначені вище категорії товарів.

Якщо вартість товару в замовленні перевищує 500 ₴ і він відноситься до наступних категорій:

  • вологий корм ("Клуб 4 Лапи", "Мяу", "Оптиміл", "Фріскас", "Віскас", "Кет чау", "Фелікс", "Шеба", "Кітікет").
  • безкоштовна доставка не поширюється на зазначені вище категорії товарів.

Як діяти, якщо товар пошкоджено?

Будь ласка, ознайомтеся з наступними кроками щодо подання претензій у разі отримання пошкодженого товару.

  1. При отриманні замовлення у відділенні перевізника, уважно перевірте цілісність коробки або пакета.
  2. У разі виявлення будь-яких пошкоджень, обов'язково розкрийте посилку за участю кур'єра та запропонуйте оформити "Акт огляду вантажу". Заповніть також "Бланк відмови від вантажу", зазначивши причину відмови - Пошкодження транспортування.
  3. Потім оформіть "Акт прийняття-передачі", де обов'язково зазначте про пошкодження товару.
  4. Не виходячи зі складу кур'єрської компанії, негайно зв'яжіться з нами та повідомте всі деталі.

Після заповнення цих трьох документів ми зможемо надіслати вам новий товар.

Будь ласка, зверніть увагу, що без належного оформлення документів про пошкодження, заміна пошкодженого товару не може бути здійснена.